Du er her:  Forside  ›  Om oss  ›  Nyheter  ›  Ny kundeportal

Ny kundeportal

I løpet av våren 2021 vil alle våre kunder få tilgang til ny kundeportal.

skjermbilde av innlogging til ny kundeportal

Bakgrunn

Vår underleverandør, Trondheim kommune Bydrift, avdeling Analysesenteret skal skifte fagdatasystem på laboratoriet. Wilab fra Software Point byttes ut med O3Lims fra Bytewize. Med nytt fagdatasystem følger ny kundeportal!

Historisk data

Historisk data blir ikke med i ny løsning. 

Ønsker du å ta vare på historisk data? Dette kan du gjøre i dagens kundeportal ved å eksportere resultatene til excel og lagre i eget system. Våre kunder vil ha tilgang til dagens kundeportal ut 2021.

Nytt i kundeportalen

  • Kundene kan selv registrere kontaktpersoner, fakturaopplysninger, hvem som skal ha svarbrev, hvem som skal varsling når prøven er ferdig analysert med mer.

  • I ny kundeportal vil også analyserapporter fra andre underleverandører enn Analysesenteret være tilgjengelig.

  • Kundeportalen er tilgjengelig på PC, mobiltelefon og nettbrett.  

  • Kundeportalen er bygd på en moderne plattform og en integrasjon mot andre datasystem er mulig blant annet Gurusoft og Biomap. 

 

- NY KUNDEPORTAL VÅREN 2021 - 

Publisert: 13.11.2020